TKO (TOUGH KICK BOXING OVERDOSE)

Το TKO (TOUGH KICK BOXING OVERDOSE είναι διαλειμματική προπόνηση συμπεριλαμβανομένων κυρίως τεχνικών του kick boxing, τα οποία θα εκτελούνται σε σάκο και αέρα, χωρίς επαφή των αθλητών μεταξύ τους.

Εκτελούνται ακόμα ασκήσεις με βάρος του σώματος (squat, push-ups κλπ) και ασκήσεις με έξτρα βάρος του σώματος (πχ deadlift), όπως και αεροβικές ασκήσεις (τρέξιμο, σχοινάκι κλπ). Όπως λέει και η συντομογραφία ΤΚΟ στο kick boxing – Τεχνικό Knock Out – σκοπός είναι σε λιγότερο από μισή ώρα κύριας προπόνησης, με μια έντονη και δυναμική άσκηση με δυνατή μουσική και πολύ ιδρώτα, να φτάσει ο κάθε αθλητής στα μέγιστα όρια του και να αποδώσει τη μέγιστη δύναμη του. Η δομή της προπόνησης αποτελείται από ζέσταμα, εκμάθηση τεχνικής, κύρια προπόνηση και αποθεραπεία. Ο αθλητής ασκώντας το ΤΚΟ επιτυγχάνει βελτίωση της φυσικής του κατάστασης, ενδυνάμωση, καύση λίπους αλλά κυρίως εκτόνωση.